wtorek, 14 sierpnia 2012

Rhapsody in Blue

Witam ponownie. Jak wcześniej obiecywałam czas na kolejny wpis. Dzisiejszy poświęcony będzie błękitnemu szaleństwu i zwieńczony stylizacją. Może się powtórzę ale jak wszyscy wiemy kończy się sezon letni. Kolorowy, pełny pasteli, baskinek i asymetrycznych spódnic. Nadchodzi nowy sezon i chyba pora pomyśleć o lekkich przygotowaniach, zwłaszcza, że większość sklepów i butików zaczyna sprzedaż towaru stricte jesiennego. Jednym z nadchodzących trendów będzie garderoba w kolorze głębokiego błękitu oraz seledynu. Poniżej przedstawiam kilka propozycji:

Propozycja od Blumarine. Wiązane botki o fakturze skóry węża w błyszczącym odcieniu błękitu, z pewnością będzie to jeden z hitów.


Kolejna propozycja od Blumarine - torba i płaszcz z błękitnego futra. Rzecz typu oversize a`la przypominająca Yeti, ten trend zaczyna się powtarzać np. w kamapnii MULBERRY co oznacza, że z pewnością jest hot:)


Sandały od duetu Dolce&Gabbana  charakteryzują się niesamowitymi zdobieniami kolorystycznie przypominając styl rokoko. Prócz tego, że są piękne i modne z pewnością są również wygodne mimo nieziemskiej wysokości.

Trochę odgrzewany kotlet z 2008 roku projektu Johna Galliano, ale kto powiedział, że moda nie wraca? w końcu wkrótce znów w butikach pojawią się dzwony.

Ostatnia w tym wpisie propozycja od Blumarine, spójrzcie również na spodnie o fakturze butów z pierwszego zdjęcia.


 Propozycja z linii Z by Zac Posen, minimalistyczna kopertówka w kolorze mięty wykończona złotym zapięciem. Minimalizm i smak.


Teraz czas na stylizację. Nie będę ukrywała, że właśnie w/w nurt wywarł spory wpływ na tę kreację. Postanowiłam także zmienić klimat swoich zdjęć. Niestety by być zauważonym trzeba zadbać również o oprawę, myślałam z początku, że w świecie blogerek i szafiarek liczy się przede wszystkim zestawienie odzieży, nie zaś oprawa w formie sesji zdjęciowej. Myliłam się dlatego od dziś możecie zobaczyć moje zdjęcia w odświeżonej odsłonie, już nie a`la dziewczyna z sąsiedztwa.






Mam na sobie:

Torebka - Guess by Marciano
Sandały - Butterfly
Spódnica - Vivienne Westwood Red Label
Koszula - Roberto Cavalli Just Cavalli

1 komentarz:

  1. niebieskie futro (mam nadzieje, że sztuczne ;P) boskie!! fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń