czwartek, 16 sierpnia 2012

Zaczynamy jesień z Mary Katrantzou - Fall 2012 Collection

Jako, że jesień już tuż tuż myślę, że czas na pierwszą kolekcję na właśnie ten sezon, zwłaszcza, że chętni mogą już ją zakupić na oficjalnej stronie w/w projektantki. Swojego czasu żyłam w przeświadczeniu, że królem sukienek i sukni jest Oscar De La Renta - stary wyga w swoim fachu, potem przyszedł czas na genialnego Alexandra McQueen`a który tragicznie zakończył swoje życie. Jednakże świat mody ma wiele twarzy i rąk, nowym sztukmistrzem okazała się dla mnie młoda, grecka projektantka mieszkająca w Londynie - Mary Katrantzou. Jak poniżej zobaczycie Mary wyniosła ze swojej kultury wszystko co najlepsze, pewien klimat który charakteryzuje dom mody Versace, jest on jednak mocno zmodernizowany, bardziej związany z architekturą co zupełnie nie dziwi gdyż Mary nim została projektantką chciała zostać panią architekt.

































Jak widać mamy tutaj wszystko co tygryski lubią najbardziej - architektoniczne kroje, futurystyczne printy, niektóre cechują się trójwymiarem co myślę, że w nieodległej przyszłości będzie wizytówką tej projektantki. Krojów nie powstydziłby się sam Alexander McQueen a wzorów zapewne pozazdrościł nawet sam Emilio Pucci który prawdopodobnie oglądając tę kolekcję zakrztusił się poranną kawą. Ja kawą się nie zakrztusiłam ale biję pokłony przed geniuszem młodej projektantki.

2 komentarze:

  1. Piękna jest ta kolekcja! Bardzo inspirująca. Chciałabym choć jedną rzecz podobną do tej ze zdjęć. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kobiece, kolorowe i asymetryczne kroje!:) Podoba mi się ta kolekcja!! Faktycznie widać powiązanie tej projektantki z architekturą, bo są to bardzo dokładne projekty - w znaczeniu kształtu i "linii", jakie wzięła pod uwagę tworząc tę kolekcję! :)

    Dodaję bloga do obserwowanych i również zapraszam do obserwowania mojego, pozdrawiam :)

    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń