piątek, 8 czerwca 2012

On my way

Witam w kolejnym poście z moją stylizacją. Jak wspomniałam w poprzednim poście - trochę zaniedbałam własne stylizacje na rzecz innych postów. Dzisiejsza stylizacja jest inspirowana modą typowo włoską , poniżej dwie inspiracje które zrobiły na mnie największe wrażenie na Milan Fashion Week`u. (oczywiście nie byłam :P zdjęcia pochodzą ze strony "Woga"). Moda włoska jest dla mnie jedną z najciekawszych ze względu na to, że włoskie kobiety wolą modę z pazurem - czasem klasycznie ale seksownie. Do stylizacji wybrałam kardigan z futra królika i lisa z ręcznie wyszywanymi cekinami i kamieniami Moschino - od razu widać wysokiej klasy włoską robotę. Pod kardiganem mam sukienkę od Gucci Resort 2009. Zestaw dopełniam butami od Guess i kuferkiem Guess by Marciano.

Michelle Harper, Milan Fashion Week 2012 photo by Phil Oh (she wears Roberto Cavalli stuff) - www.vogue.com


Arizona Muse at Ermanno Scevino, photo by Phil Oh, www.vogue.com


 

Co mam na sobie/what I wear:

Kardigan - Franco Moschino 
Dress - Gucci Resort 2009
Bag - Guess by Marciano
Shoes - Guess













15 komentarzy:

  1. Wow, kardigan rewelacyjny!!! Ja tez chce taki!!!!Torebka nie za bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kozaczki, rewelaycjne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. est Guess, jest i Moschino, ale w tym stroju nic do siebie nie pasuje, takie jest moje skromne zdanie. Te buty są raczej wersją jesienno-zimową i nie wyglądają dobrze z tym kardiganem, mam takie odczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://girlwhostolethestar.blogspot.com/8 czerwca 2012 11:31

      Myślę, że futro z królika też jest raczej odzieniem jesienno-zimowym, a na wiosnę potrafi również być zimno tak jak dzisiaj:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Nie chciałam Cię obrazić, chciałam jedynie wyrazić moją opinię, mam nadzieję,że się nie gniewasz.:) Widać, że bardzo interesujesz się modą i wykraczasz poza nasze konserwatywne granice kompletowania outfitów.

      Usuń
    3. http://girlwhostolethestar.blogspot.com/8 czerwca 2012 13:11

      Jasne, że się nie gniewam:) dla mnie to świetna zabawa i będę się cieszyła jak będziesz wpadała częściej aby dodać kilka słów od siebie. Nie ma nic lepszego w rozwoju stylu niż szczere rady od innej kobiety:)

      Usuń
    4. Ja się mogę czegoś od Ciebie nauczyć - a mianowicie jak wykraczać poza te granice :) Gratuluję konsekwencji, widzę, że wybierasz jedynie rzeczy z górnej półki... :)

      Usuń
  5. świetne zdjęcia! super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fenomenalny kartigan! jestem niezwykle zaintrygowana sukienką...to jest ta z poprzedniego postu? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ta sama sukienka, dziękuję za pokrzepiający komentarz, aż chce się prowadzić bloga:)

      Usuń
  7. Świetny strój, a kozaczki najlepsze.
    OBSERWUJE.

    OdpowiedzUsuń